ASSOCIACIÓ DE VEÏNS LA UNIÓ

PROGRAMA D'ACTIVITATS

Totes les nostres activitats culturals i lúdiques, estan obertes al públic de totes les edats.

Racons de l'antic Ateneu Santboià (clica sobre la imatge)

Només es cobren les excursions i les sortides a museus, teatre, etc. d'acord amb el cost de cadascuna.

CALENDARI D'ACTIVITATS LÚDIQUES I CULTURALS PER L'ANY 2017

Per veure les sortides culturals realitzades en anys anteriors, clica sobre la foto del trenet.

Febrer:
Dia 19: Excursió cultural amb autocar al Gironès i calçotada a prop de Besalú, Inclòs visita guiada al Museu del Cinema. Mireu el programa.

Març:
Dia 9: Assemblea general de socis. CONVOCATÒRIA.

Dia 26: Excursió cultural amb autocar per la Terra Alta amb visita guiada a una cooperativa agricola i passejada per un dels espais naturals de la comarca. Mireu el programa.

Abril:
Dia 30: Excursió cultural amb autocar a La Noguera per gaudir del viatge pel Montsec, i per visitar un interessant observatori astronòmic. Mireu el programa.

Maig:
FESTA MAJOR DE SANT BOI.

Juny:
Dia 18: Excursió panoràmica i cultural amb autocar, fins el Pallars Jussà, amb visita guiada al museu i a la central hidroelectrica de Torre de Cabdella. Mireu el programa.

Juliol i Agost (Vacances)

Setembre:
INICI CURSOS DIVERSOS I ACTIVITATS PERMANENTS
Taller de Teatre,
Taller de Puntes da Coixí,
Taller de Ioga i Pilates,
Taller de Taixí,
Taller de Dansa Tribal,
Taller de Ball de Saló.

Dia 17: Excursió cultural amb autocar a la Costa Brava, fent una visita a una fàbrica de salaó d'anxoves a l'Escala (amb degustació), un dinar mariner a l'Estartit, i una passejada pel poble medieval de Púbol. Mireu el programa.

Octubre:
Dia 22: Excursió cultural amb autocar a l'Osona, per fer una visita guiada a la Colònia Rusiñol, al costat del riu Ter i, a dinar, al Montseny. Mireu el programa.

Novembre:
Dia 26: Excursió amb autocar a Igualada amb visita guiada al museu del Traginer i al museu del Tren en Miniatura . Mireu el programa.

NOTES:
1) Les dates de les excursions i visites podran ser susceptibles de variacions.

2) Cadascuna de les activitats s'anunciaran i es comunicaran, puntualment, amb un mínim de 10 dies d'antelació.

3) La junta de l'associació està a la vostra disposició tots els dimarts (no festius) de les 6,30 h. a les 9 del vespre, i agrairà qualsevol suggeriment sobre aquests, o altres temes que siguin per millorar el Barri, entorn, i la cohesió social.
Per a cassos urgents podeu concertar entrevistes per telèfon.

4) Per desavinences amb l'Ajuntament, degudes al menyspreu amb que ha tractat i tracta als Ateneus del nostre poble, la nostra associació de Veïns ha deixat d'organitzar el Concert de La Capvutada, les Catifes florals de la Capvuitada, la Cantada d'havaneres del mes setembre, la festa del Tió de Nadal i la festa de l'Home dels Nassos.

Fes un "clic" aquí, si vols estar al corrent de les activitats festives i musicals del nostre país.

Des de l'associació de veïns LA UNIÓ del Barri Centre treballem per millorar la qualitat de vida i el grau de convivència entre tot el veïnat. Feste'n soci!

Qui som i que fem?

Quins són els objectius de l'Associació

Els estatuts de LA UNIÓ

Composició de la Junta Directiva