ASSOCIACIÓ DE VEÏNS LA UNIÓ

PROGRAMA D'ACTIVITATS

Totes les nostres activitats culturals i lúdiques, estan obertes al públic de totes les edats.

Racons de l'antic Ateneu Santboià (clica sobre la imatge)

Només es cobren les excursions i les sortides a museus, teatre, etc. d'acord amb el cost de cadascuna.

CALENDARI D'ACTIVITATS LÚDIQUES I CULTURALS PER L'ANY 2018

Per veure les sortides culturals realitzades en anys anteriors, clica sobre la foto del trenet.

Febrer:
Dia 19: Excursió cultural amb autocar a l'Alt Camp i calçotada a Alcover, Inclòs visita guiada al Castell-Monestir d'Escornalbou. Mireu el programa.

Març:
Dia 8: Assemblea general de socis. CONVOCATÒRIA.

Dia 11: Excursió cultural amb autocar a l'Osona i el Pantà de Sau amb visita guiada al Monestir de Sant Pere de Casserres Mireu el programa.

Abril:
Dia 22: Excursió cultural amb autocar a Banyoles i fer una interessant visita al musu a cel obert del BOSC D'ESTÀTUES ERÒTIQUES I EXOTIQUES DE CAN GINEBREDA. Mireu el programa.

Maig:
FESTA MAJOR DE SANT BOI.

Juny:
Dia 17: Excursió cultural amb autocar a Pals, i visita guiada AMB EL TREN DEL XIULET pels arrossars del Baix Empordà. Mireu el programa.

Juliol i Agost (Vacances)

Setembre:
INICI CURSOS DIVERSOS I ACTIVITATS PERMANENTS
Taller de Teatre,
Taller de Puntes da Coixí,
Taller de Ioga i Pilates,
Taller de Taixí,
Taller de Guitarra,

Dia 16: Excursió cultural amb autocar a la Costa Brava, i una passejada per un dels seus pobles medievals.

Octubre:
Dia 21: Excursió cultural amb autocar a la Garrotxa, per fer una visita guiada amb tren turistic.

Novembre:
Dia 25: Excursió amb autocar al Baix Camp amb visita guiada a un del seus interessants pobles i a un caller.

NOTES:
1) Les dates de les excursions i visites podran ser susceptibles de variacions.

2) Cadascuna de les activitats s'anunciaran i es comunicaran, puntualment, amb un mínim de 10 dies d'antelació.

3) La junta de l'associació està a la vostra disposició tots els dimarts (no festius) de les 6,30 h. a les 9 del vespre, i agrairà qualsevol suggeriment sobre aquests, o altres temes que siguin per millorar el Barri, entorn, i la cohesió social.
Per a cassos urgents podeu concertar entrevistes per telèfon.

4) Per desavinences amb l'Ajuntament, degudes al menyspreu amb que ha tractat i tracta als Ateneus del nostre poble, la nostra associació de Veïns ha deixat d'organitzar el Concert de La Capvutada, les Catifes florals de la Capvuitada, la Cantada d'havaneres del mes setembre, la festa del Tió de Nadal i la festa de l'Home dels Nassos.

Fes un "clic" aquí, si vols estar al corrent de les activitats festives i musicals del nostre país.

Des de l'associació de veïns LA UNIÓ del Barri Centre treballem per millorar la qualitat de vida i el grau de convivència entre tot el veïnat. Feste'n soci!

Qui som i que fem?

Quins són els objectius de l'Associació

Els estatuts de LA UNIÓ

Composició de la Junta Directiva